Thursday, December 1, 2011

Surprised...!!

Oh I Loved Surprised..!!

 Seronok jugak sesekali dapat surprise macam nie.. 

Detik yang mendebarkan.. best.. best..

With my new pinky camera..

Sebenarnya ni hadiah belated birthday aku dari En. Mie. Memang late pun En. Mie..!!  Dah masuk bulan 12 pun.. tapi tak kisah laa.. dari tak ingat langsung kannn... ngeee... hatiku gumbiraaa... lalalalala...

Kenapa this pinky camera?? Kenapa tak Ipad 2 ke.. Samsung Galaxy S II ke..

Alkisahnya begini..

26 Nov hari tu company aku buat annual dinner. Ikutkan hari tu la nak berposing sakan tangkap gambar dengan kawan2 kan... tapi aku.. tangkap 2 3 keping gambar je.. lepas tu hp camera aku memory full. Angkara si kecik aku dok curi2 tangkap gambar sampai penuh dah memory. Terus aku takde mood nak tangkap2 gambar lagi.

Balik dinner tu En. Mie tanya la mana gambar dinner.. aku jawab takde pun sebab hp memory dah full. Seronok tengok orang lain yang ada camera boleh tangkap gambar sepuas hati. So, start dari situ la En mie dah pasang niat nak hadiahkan aku benda alah nie..

Hati aku terubat jugak bila nombor aku menang lucky draw dapat hadiah hp walaupun hati aku meronta2 nak hadiah Ipad 2.. Huhuhu.. takde rezeki lagi.

No aku S005 kebetulan menang hadiah no 55. 

Yang kelakar masa no aku kena panggil terus aku naik pentas. Terlupa nak bawak no aku yang kecik "S005" tu. Bila dah atas pentas baru teringat, takkan la nak turun pentas kot. Malu la beb. 950 orang kat bawah tu. Bukan sikit2 orang. Terus aku bagitau yg aku terlupa nak bawak no kecik tu. Dah la nombor boss aku pun kena jugak. Masa turun stage tu turun sama2 dengan boss aku. Ceiihhh.. duduk2 je dah kena usik. Boss dengan anak buah tak boleh dipisahkan.. (Muntahhh..)

Hadiah untuk meja bertuah.. 1 Dozen air kotak Cranberry. 


Apa apa pun aku tetap happy malam tu di samping kawan-kawan tersayang.

0 comments: