Thursday, October 28, 2010

Annual Dinner 2010

Annual Dinner 2010

Alkisahnye.. aku tahun ni mmg takde la excited pun nak pegi.. orang lain semua dok sebok2 nak pakai baju apa.. rambut camne.. kasut camne.. pegi dgn sapa.. ikutkan hati aku ni.. malas semalas2 nya la nak pegi... tapi tu la... dah sebab aku ni opis staff.. nampak sgt2 la kalau aku tak dtg..

3 hari sblm dinner.. aku gi cabut kening.. hehehehe.. saja la gatai2 ikut kawan2.. sehari sblm dinner baru la nak cari baju.. tu pun masuk kedai terus2 jumpa je.. sbb aku ni tak la pandai sgt pilih2 baju.. jadi aku harapkan kedai tu ada jual baju yang aku berkenan.. nasib baik la ada..

Hari dinner tu.. aku cuti.. pagi takde la buat apa sgt.. petang baru aku start bersiap.. make up ni pun satu hal jgk.. aku ni jenis simple je.. bila time hari2 kena bergaya nie.. terpaksa la mintak tolong pada yang reti dari aku.. akekekeke.. nasib baik la kawan baik aku dtg tolong.. kalau tak, mmg aku make up simple2 je la.. mcm last year.. huhuhu..

Aku & kawan2 opis..

Ni la rupa tempat aku dinner.. kat SSL Hotel

Sbb lucky draw ni la aku gagahkan jugak dtg dinner..

Nasib baik la dpt jgk.. radio jam pun jadik la.. dari tak dpt apa2.. lepas ni takde alasan la aku lewat datang keje.. huhuhu.. hampeh.. ada jgk lewat..

Menu2 Dinner





Suasana sekitar Hari Annual Dinner 2010..

Habis dinner kul 11pm.. orang lain menang hadiah mahal2.. aku tengok je la.. aku idamkan labtop tu.. tapi ye la.. bukan rezeki aku.. dapat kat makcik operator.. untung la sapa jadi anak makcik tu.. dah sah2 makcik tu bagi kat anak2 dia guna.. bersyukur dengan apa yang ada..

0 comments: