Saturday, April 17, 2010

Twitter..

Disebabkan hari nie aku cuti.. so aku decide tuk tido lambat.. tukar shift dgn hubby.. time dia on9 aku tidur dulu.. then bila dia dah tidur dgn sofea.. aku leh on9 sampai subuh dgn amannyer.. hehehe..

aku check email.. ada orang add aku dlm twitter.. actually aku dah lama register twitter ni.. cuma tak pernah lak aku godek2 twitter aku ni.. then bila ada peluang.. line internet pun laju lak malam tadi.. apa salahnya aku bukak.. and find out what inside the twitter.. memula sign in dulu.. mcm biasa aku mmg stay dgn satu password utk apa2 yang aku register dlm internet.. so takde masalah.. better like that coz aku ni mmg suka lupa password.. pastu mula la aku start godek2 the twitter.. byk aku jumpa twitter artis.. ada la jdi follower artis2 yang aku minat.. byk citer terkini pasal diorang.. well.. best jgk sekali2 jumpa benda baru.. jakun la skit.. hehehehe..

bila aku tgk pic burung putih ni.. baru aku tau acctually this bird represent twitter masa dlm iklan dalam tv.. cehh.. nampak sgt aku ni buta IT lagi.. hehehehe...

0 comments: